Bedankt dat je van 2024 een bijzonder jaar hebt gemaakt.
Namens team TSTC wensen we je fijne feestdagen en een gezond, succesvol en leerzaam 2025.
Let op:
Ons kantoor is gesloten vanaf 20 december om 16:00 uur. Vanaf maandag 6 januari staan we weer voor je klaar.
Dringende vragen in de tussentijd mailen naar info@tstc.nl
Klachtenregeling
Ben je niet helemaal tevreden over TSTC? Laat het ons weten, want wij willen dat alles klopt, ook voor jou!
Klachtmelding
1.1 Meld jouw klacht bij onze cursusadministratie. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
1.2 Je ontvangt binnen een dag een ontvangstbevestiging van jouw klacht.
1.3 Wij zullen jouw klacht z.s.m. (maar altijd binnen 4 weken) afhandelen en/of een schikking treffen. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van jouw klacht meer tijd nodig is, zullen wij je dit binnen 7 dagen schriftelijk toelichten. We geven dan de termijn aan waarbij je een oplossing van ons kunt verwachten.
1.4 Mocht je niet tevreden zijn over de uitkomst of over de afwikkeling van jouw klacht, dan wordt een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die een bindend advies geeft over de afwikkeling van de klacht. Je dient jouw bezwaren schriftelijk te richten tot de Geschillencommissie. Een advocaat gebonden aan de Geschillencommissie doet uitspraak na partijen te hebben gehoord. Het advies wordt z.s.m. uitgevoerd.
1.5 De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.